mandag 14. november 2011

Inspirasjon til julen...

Litt inspirasjon til juleforberedelsene er alltid velkommen. Og inspirasjon finner jeg alltid i julebøkene mine. Har samlet i flere år, så samlingen inneholder noen bøker etterhvert. Alltid like hyggelig å ta dem fram igjen, begynne å bla, begynne å planlegge. Og rart nok, en legger alltid merke til noe nytt.



Favoritten er utvilsomt denne boken: decemberdage av Birgitta Wolfgang Drejer og Dorrit Elmquist. Fantastiske bilder og gode idèer!


Er også veldig glad i julebøkene til Lise Septimius Krogh og Kristian Septimius Krogh. Denne fra julen 2009:


Denne fra julen 2005


Og denne fra julen 2002. Fantastiske bøker!


Til slutt må jeg vise fram denne boken, Julefryd av Rie Elise Larsen, fra julen 2006. Også en flott inspirasjonskilde...


Jeg legger dem på glassbordet i salongen. Er du i nærheten, er du hjertelig velkommen innom for å la deg inspirere....



1 kommentar:

  1. Åhhh så mange fine bøker! Har noen få sjøl også, og masse blader som jeg sparer fra jul til jul - ser alltid noe nytt der også sjøl om jeg har bladd i dem i mange juler...:))) Inspirasjon er en fantastisk følelse, sjøl om virkeligheta som oftest koker ned til noe enklere, anderledes aller rett og slett ingenting - man har vært i det:))))NYT!!

    SvarSlett